آدرس مطب          تهران، ولنجك ، خیابان اصلی ولنجک
نبش خیابان 18 ، ساختمان خليج فارس ، واحد 208

تاثیر معجزه آسای لیزر مونالیزا تاچ در جوانسازی واژن

لیزر مونالیزا تاچ خدمتی نوین در زمینه لیزر درمانی

اگر فرصت و هزینه جراحی های زیبایی واژن را ندارید بهترین گزینه می تواند لیزر مونالیزا تاچ برای شما باشد که بی شک یکی از پیشرفت های پزشکی در زمینه لیزر بوده است ، تاثیر شگرف لیزر در بهبودی برخی از بیماری ها انکار ناپذیر است. از بیماری های پوستی گرفته تا استفاده چند دهه اخیر برای از بین بردن موهای زائد.

ولی امروزه علاوه بر کاربردهایی که نام برده شد یک نوع از لیزر به نام لیزر مونالیزا تاچ پا به میدان دنیای لیزر گذاشته و ظاهرا در بین بانوان خواهان بسیاری پیدا کرده است. این لیزر می تواند در درمان گروهی از بیماری های زنان و همچنین جوانسازی واژن و روشن شدن نواحی واژینال موثر واقع شود. در ادامه از تجریبات دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان در خصوص استفاده از این تکنولوژی بهره خواهید برد .

لیزر مونالیزا تاچ به چه شکل کار می کند؟

این لیزر توسط اسکنر به شناسایی نواحی که بافت آن تخریب شده می پردازد و با ایجاد زخم های کوچکی روی سطح واژن باعث می شود بدن خود به ترمیم نواحی دارای زخم پرداخته و نتیجه این فرآیند جوان سازی و شاداب تر شدن واژن است.
لیزر مونالیزا همچنین می تواند در لابیلاپلاستی نیز موثر باشد . در این اقدام هیجان انگیز که ما را از فکر جراحی لابیا راحت می کند ، لیزر مونالیزا با ایجاد شیارهای ریز روی لابیا شکل ظاهری آن را بدون جراحی برای ما دلچسب تر خواهد کرد.

آنچه باید قبل از انجام لیزر مونالیزا تاچ بدانید

قبل از انجام این لیزر باید به خاطر داشته باشید که دچار عفونت های زنان نیستید در غیر این صورت باید در ابتدا به رفع عفونت بپردازید.اگر در دوران یائسگی هستید باید مطمئن باشید که مبتلا به سرطان رحم نیستید ودر آخر هم باید زمانی برای انجام این لیزر مراجعه کنید که در دوران قاعدگی نباشید.

مراقبت بعد از انجام لیزر مونالیزا تاچ

با در نظر گرفتن مشاوره پزشک معالج بهتر است تا سه روز از رابطه جنسی خودداری کنید. اگر احساس سوزش و التهاب در نواحی لیزر شده احساس می کنید نگران نباشید سوزش ها بعد از گذشت دو الی سه روز از بین خواهد رفت.

نتیجه ای که بعد از لیزر مونالیزا تاچ در انتظار شماست

• باید این نوید را به شما دهیم که نتیجه این لیزر سریع بوده، اما نتیجه اصلی با گذشته مدت زمان اندک 2 الی 3 ماهه که کلاژن سازی تکمیل خواهد شد ایجاد می شود .
  • این لیزر با تنظیم ph واژن باعث کاهش عفونت های واژینال می شود.
  • با انجام لیزر مونالیزا می توانید انتظار واژن شفاف تر و جوان تر را به سبب کلاژن سازی بدن داشته باشید.
  • باید در نظر داشته باشید نتیجه نهایی از لیزر مونالیزا در افراد متفاوت است و میزان زمان استفاده از آن نیز متغییر خواهد بود. در انواع کاربرد لیزر نیز زمان تاثیر گزاری می تواند متفاوت باشد، برای مثال در جریان لیزر به منظور لابیلاپلاستی بلافاصله نتیجه قابل رویت است اما برای روشن سازی یا آتروفی نیازمند به گذراندن چند جلسه می باشید.

لیزر مونالیزا تاچ برای چه مواردی کاربرد دارد؟

• لابیاپلاستی و عمل زیبایی واژن
تنگ کردن واژن