دکتر میترا بهمن پور / تنگ کردن واژن / هزینه تنگ کردن واژن با لیزر
۶ دقیقه

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

آنچه می خوانید...

در دهه های گذشته استفاده از خدمات پزشکی در زمینه زیبایی منحصر در برخی جراحی ها از جمله جراحی بینی،  پروتز در بخش هایی از صورت و در نهایت با نزدیک شدن به دهه های اخیر جراحی هایی به منظور لاغری مثل لیپوساکشن و از این دست جراحی ها بود.

اما امروزه با پیشرفت های شگرف علوم پزشکی بسیاری از آرزو های افراد برای رسیدن به زیبایی به حقیقت پیوسته و می توانند برای داشتن زیبایی در همه ابعاد از این خدمات بهره مند شوند. صرف نظر از این بعد در جراحی های زیبایی، بعد دیگری در این زمینه رو به پیشرفت است که می توان گفت تاثیرات گذشت زمان بر اندام انسان را به طور شگفت انگیزی پوشانده ، حال دیگر جمله «سن فقط یک عدد است» بیشتر حقیقت می یابد و می توانیم مصداق بارز آن را مشاهده گر باشیم .

نحوه عملکرد تنگ کردن واژن با لیزر

تمامی این مقدمات برای معرفی تکنولوژی است که هم اکنون توانسته است احساس جوانی را حتی در سن ۴۰ سالگی برای بسیاری از خانم ها ایجاد کند. این احساس علاوه بر بالا بردن کیفیت روابط زوجین به میزان قابل توجهی اعتماد به نفس بانوان را افزایش داده است. بهتر است با معرفی یکی از خدمات پزشکی در زمینه زیبایی زنان شما را به سوی تجربه زندگی جدید دعوت کنیم.

در این راستا با بهره مندی از دانش و تجربیات دکتر میترا بهمن پور متخصص و جراح زیبایی زنان به شرح و توضیح یکی از جراحی های غیر تهاجمی به نام تنگی واژن با لیزر می پردازیم، امید که برای شما خواننده عزیز مفید فایده باشد:

چگونگی تنگ کردن واژن با لیزر

استفاده از لیزر در بسیاری از خدمات زیبایی زنان استفاده می شود: از جمله جوانسازی واژن ، لابیاپلاستی و انواع دیگر. اما یکی از محبوب ترین این خدمات در میان بانوان استفاده از لیزر درعمل تنگ کردن واژن است.درمان های لیزر واژینال، روش های غیر جراحی هستند که با استفاده از انرژی حرارتی کار می کنند، پروب لیزر به داخل واژن منتقل می شود و به آرامی بافت واژن را گرم می کنند.انواع لیزرهای مختلف مانند لیزر CO2،لیزر اربیومErbium:YAG ، و رادیوفرکوئنسی Radiofrequency برای این کار استفاده می شود.

لیزر CO2 به آرامی بافت واژن را گرم می کند. این باعث ایجاد پارگی بسیار کوچک و میکروسکوپی و بدون درد می شود که بدن را تحریک می کند تا فیبرهای کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. این رشد کلاژن و الاستین جدید خاصیت ارتجاعی و لغزندگی واژن را بهبود میبخشد و استحکام و کشش دیواره های واژن را بازیابی می کند. همچنین عروق را در مخاط واژن بهبود می بخشد.

در طی این روش، که حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد، پزشک شما به آرامی یک پروب بهداشتی یکبار مصرف را به واژن وارد می کند و پروب را به آرامی ۳۶۰ درجه می چرخاند تا اطمینان حاصل شود که مناطق اصلی دیواره واژن درمان می شوند. از لیزر CO2 همچنین برای سفت شدن ناحیه خارجی واژن یعنی لبهای بزرگ نیز استفاده می شود.

فیلم تنگ کردن واژن با لیزر مونالیزا

همان طور که می دانید گشادی و شلی واژن به دلایل مختلفی برای بانوان رخ داده و نتیجه آن عدم لذت از ارتباط جنسی است. این مهم خود به عنوان مهمترین دلیل برای انجام این جراحی بین بانوان بوده است. اگر بخواهیم درباره چگونگی این جراحی غیر تهاجمی بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که در جراحی پرینوپلاستی جهت تنگ کردن واژن می توان از روش هایی مثل واژینوپلاستی با جراحی و واژینوپلاستی بدون جراحی بهره برد، که در اینجا به نوع دوم این جراحی که دارای انواعی مثل واژینوپلاستی با لیزر است می پردارزیم.

تنگ کردن واژن با لیزر می تواند در مطب صورت گیرد که با استفاده از لیزر co2 به صورت غیر تهاجمی واژن تنگ شده و به سبب کلاژن سازی باعث جوانسازی واژن نیز می شود. لازم به ذکر است که این روش بدون ایجاد برش بوده و با ایجاد گرما به به تنگی واژن منجر می شود.

مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن

بانوانی که این جراحی رانجام دهند، می توانند بعد از سپری شدن ۲ هفته به فعالیت های گذشته خود بازگردند، اما باید توجه داشته باشند در این دو هفته از انجام فعالیت های سنگین خووداری کرده و از برقراری نزدیکی اجتناب کنند.

علت شل شدن واژن

یکی از عمده ترین دلایل شل شدگی واژن تجربه زایمان  طبیعی است، که موجب کشیدگی و پارگی در ناحیه واژن می شود. از دیگر دلایل شل شدگی واژن می توان موارد زیر را نام برد :

  • افزایش سن
  • کاهش شدید وزن
  • خود ارضایی

آیا با انجام تنگی واژن امکان زایمان دوباره است؟

یک از سئوالات متداول در زمینه تنگی واژن با لیزر این است که آیا در صورت انجام آن امکان زایمان دوباره وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت بوده و انجام این جراحی هیچ تنافی با زایمان نخواهد داشت.

هزینه جراحی تنگ کردن واژن با لیزر

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که با وجود درخواست خدماتی واحد، با مراجعه به پزشکان مختلف، با قیمت های متفاوتی مواجه شده اید. در این خصوص باید بگوییم که هزینه این نوع از جراحی ها وابسته به نوع تخصص پزشک و نوع تجهیزات استفاده شده است و به این جهت با قیمت های متفاوتی ارائه می شود. لذت لازم به ذکر است صرف نظر از هزینه جراحی ها زیبایی در پی پیدا کردن بهترین متخصص زنان باشید که عوارض این نوع از جراحی ها را به حداقل رسانده و نتیجه ایده آل تری را دریافت کنید.

تعداد جلسات لازم جهت انجام جراحی تنگی واژن

اگرچه ثابت شده است که جوانسازی با لیزر موثر است، اما باید توجه داشت که در واقع عضلات واژن را  به اندازه جراحی سفت نمی کند. در عوض، لیزر درمانی باعث بهبود لغزندگی، قدرت و خاصیت ارتجاعی دیواره های واژن می شود که می تواند باعث تنگی واژن شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب، باید سه درمان اولیه داشته باشید که حدود چهار تا شش هفته با هم فاصله داشته باشند و برای حفظ نتایج هر یک و نیم تا دو سال یکبار روشهای لیزر را دنبال کنید و به طور منظم تمرینات کف لگن را انجام دهید.

تعداد جلسات این اقدام بستگی به مقدار آسیب به واژن، شل شدگی و افتادگی آن دارد. بنابراین بهترین کار قبل از مقایسه با دیگر افرادی که جراحی تنگ کردن واژن را تجربه کرده اند، مشاوره با پزشک در تعیین تعداد و فواصل این جراحی است.

drmitrabahmanpour

دکتر میترا بهمن پور

جزو نفرات برتر بورد کشور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران عضو انجمن جراحان زیبایی آمریکا دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی یکی از مولفین موسسه رهپویان شریف نویسنده و آموزش دهنده موسسه رهپویان شریف استادیار دانشگاه ارائه دهنده پنج کنگره ی زنان و زایمان کشور رتبه استاد برتر از نظر نمره ارزشیابی دانشجویان دارای مدرک جراحی های زیبایی و ترمیمی زنان از آکادمی آمریکایی جراحی زیبایی زنان American Academy of Aesthetic Gynecologic Surgery

7 Responses
  1. خوبه ولی کاش
    ؛\ : 1\نوبت دهی حداقل با نهایت تاخیر نیم ساعته باشه نه اینکه منشی بگه ساعت 17بیایید شاید تا4ساعت هم منتظر باشین
    مریض مشخص نهایت نیم ساعت بیشتر نه 4ساعت با این همه کلاس ولی متأسفانه ما ایرانیها همیشه زمانمون بیهوده باید تلف بشه حالا چه تو نانوایی چه تو بیمارستان وچه در مطب به این با کلاسی که ای کاش این مطلب به گوش خ دکتر هم برسه
    /2/قیمت هر مورد از حداقل تا حد اکثرشان را هم بگویید تا شخص راحتتر تصمیم بگیره که از شهرستان زمان و هزینه بذاره بیاد یا نه

    1. خانم خدایی بسیار ممنونیم از اینکه نظر خودتون رو برای ما ارسال کردید. ما نهایت سعمیون رو برای مدیریت این قضیه می کنیم. اولویت باید با کسانی باشه که وقتشون از قبل رزرو شده و افرادی که اصرار بر این دارند که بین مریض ویزیت بشن باید کنترل و مدیریت شوند. با تشکر

    1. تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس ، حتما با شماره، 22175070، 22179070 تماس بگیرید. برای هزینه هم اجازه بدید بعد از اینکه معاینه حضوری انجام گرفت خدمتتون بگیم

  2. سلام خانم دکتر لطفا هزینه رو تقریبی میگین من ایلام هستم سخته برام چند دفعه بیام و برم. من دوساله ازدواج کردم زایمان هم نداشتم سنم ۲۷ سال هستش ولی واژنم تنگ نیست هم خودم هم شوهرم اذیت میشیم

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه بدون معاینه در رابطه با هزینه نمیشه نظری داد . معمولا برای افرادی که زایمان نداشته اند چند جلسه لیزر می تواند پاسخ گو باشد اما به هر حال بدون معاینه نمیتوان به شما پیشنهاد لیزر واژینال و یا عمل رو داد. به شما توصیه می کنم در ابتدا به متخصص زنانی در شهر خودتون مراجعه کنید و مشاوره ای بگیرید و زوددتر اقدام کنید زیرا گشادی واژن علاوه بر نارضایتی جنسی می تواند باعث مشکلاتی مانند عفونت واژن هم بشود.

  3. سلام من یکبار زایمان طبیعی داشتم واژنمم خیلی گشاد نیس.میخوام بدونم هزینش بطور تقریبی چقد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *