دکتر میترا بهمن پور / دانستنی های زیبایی زنان / جراحی زیبایی واژن با بهترین نتیجه و کمترین عوارض
۲۸ دقیقه
جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن با بهترین نتیجه و کمترین عوارض

آنچه می خوانید...

میزان محبوبیت جراحی های زیبایی واژن این روزها بیش تر از هر زمان دیگری است و به همین دلیل خانم های زیادی مایلند با انواع مختلف آن آشنا شوند. داشتن آگاهی لازم از روش های مختلف جراحی و غیر جراحی برای افزایش زیبایی واژن می تواند به شما در داشتن انتخاب درست و رفع مشکلات ظاهری و عملکردی آلت تناسلی کمک بسیاری نماید. در این صفحه از سایت کلینیک FCC جامع ترین راهنمای متنی و تصویری عمل زیبایی واژن را در اختیار شما قرار داده ایم. با کلیک روی هر یک از بخش های زیر به قسمت مورد نظر هدایت شوید.

لوگوی کاندیداها

کاندیداها

آیکن سوالات

سوالات متداول

آیکن دکتر

انتخاب جراح

دلایل انجام عمل زیبایی واژن

شاید نام جراحی زیبایی واژن باعث شود فکر کنید که تنها هدف از انجام این گونه اعمال، افزایش زیبایی بخش تناسلی بانوان است. در صورتی که انجام این گونه اقدامات علاوه بر اصلاح ظاهر واژن به افزایش کیفیت عملکردی آن از جمله بهبود تحریک و ارگاسم جنسی کمک بسیار زیادی می نماید. مهم ترین اهداف جراحی زیبایی واژن عبارتند از:

  • افزایش زیبایی ظاهری واژن
  • افزایش تحریک و لذت جنسی
  • کاهش میزان تحریکات فیزیکی
  • افزایش اعتماد به نفس ظاهری

انواع جراحی زیبایی واژن

برای این که بخواهید ظاهر آلت تناسلی خود را بهتر کنید، مشکلاتی مانند عدم تقارن و دفرمیتی ها را برطرف نمایید و هم چنین میزان لذت و تحریک جنسی را افزایش دهید، در ابتدا باید بدانید کدام قسمت است که باعث بروز مشکل شده است.

اقدامات زیبایی واژن دامنه گسترده ای دارد زیرا آلت تناسلی خانم ها دارای قسمت های مختلفی می باشد. به همین دلیل است که امروزه روش های متعددی برای افزایش زیبایی و بهبود عملکرد واژن معرفی شده اند. انواع مختلف جراحی زیبایی واژن را در ادامه معرفی کرده ایم. در تصویر زیر که آناتومی بخش خارجی واژن را نشان می دهد، شما می توانید با کلیک روی عنوان مورد نظر خود در رابطه با 4 مورد از اصلی ترین انواع جراحی زیبایی واژن اطلاعات مختصری کسب کنید:


لابیاپلاستی

لابیاپلاستی (Labiaplasty) را می توان پر طرفدار ترین عمل زیبایی زنان دانست. این جراحی به گفته محققان، چهارمین جراحی پلاستیک زیبایی در امریکاست(1). هدف از جراحی لابیاپلاستی، کاهش سایز لابیاهای واژن، افزایش میزان تقارن میان دو طرف واژن و کاهش حساسیت ها و ناراحتی های ناشی از مشکلات مربوط به سایز لابیاهاست.

در پایین کلیتوریس لابیا مینورها قرار دارند. لابیاهای مینور همان لبه های کوچک واژن هستند که اگر با انگشتان خود این قسمت را باز کنید مجرای ادرار خود را مشاهده می کنید. لابیا ماژور نیز بخشی است که در دو طرف لابیا مینورها قرار گرفته است. در روند لابیاپلاستی، ظاهر هر دو لابیای مینور و ماژور در صورت لزوم اصلاح می شود.

شما می توانید عکس لابیاهای بزرگ و غیر طبیعی را در زیر مشاهده کنید. شش عکس سمت راست نشان می دهند لابیاهای واژن چگونه از حالت طبیعی خارج می شوند:

علت-نامتقارن-بودن-لابیاها

تنگ کردن واژن

افزایش قطر و گشادی واژن می تواند به دلایل مختلفی بروز پیدا کند که مهم ترین آن ها عبارتند از وارد آمدن فشار زیاد در طول زایمان طبیعی، داشتن زایمان های متعدد، عوامل وراثتی و کاهش استحکام عضلات نگهدارنده واژن در پی افزایش سن. تنگ کردن واژن اقدامی است که می تواند به روش جراحی یا به کمک اقدامات غیر تهاجمی مانند استفاده از لیزر مورد انجام قرار گیرد. در ادامه روش های تهاجمی یا جراحی تنگ کردن واژن را مورد بررسی قرار داده ایم. واژینوپلاستی عملی است که در طول آن واژن با استفاده از تکنیک های جراحی کاهش می یابد. می توان گفت که موثرترین روش تنگ کردن واژن، جراحی واژینوپلاستی است؛ چرا که این روش نه تنها باعث تنگ شدن دهانه واژن، بلکه باعث کاهش قطر کانال واژینال و افزایش لذت جنسی و جلوگیری از افتادگی رحم می شود.

تنگ کردن واژن با نخ

در روش تنگ کردن واژن با نخ، جراح زیبایی زنان به کمک نخ های واژینال عضلات کناری واژن بالا می کشد و به اصطلاح واژن را لیفت می کند. در مواردی که گشادی واژن بیش از حد باشد، قطر دهانه واژن را نیز می توان به کمک تنگ کردن واژن با نخ کاهش داد .این نخ ها جذبی هستند و لازم نیست برای کشیدن آن ها نگرانی داشته باشید.


هودکتومی

جراحی زیبایی کلیتوریس (Hoodectomy) یک عمل زیبایی واژن است که در طول آن کلاهک کلیتوریس که بر روی کلیتوریس قرار می گیرد و از آن محافظت می کند، سایز کوچک تری پیدا خواهد کرد. در نتیجه برداشته شدن بخش اضافی این کلاهک، فرد خواهد توانست به تحریک و لذت جنسی بیش تری دست پیدا کند.

گاهی اوقات کلیتوریس به اندازه ای بزرگ و یا کوچک می شود که همخوانی لازم را با لابیا مینور و ماژور ندارد که در این موارد عمل هودکتومی انجام می شود. بعد از عمل کلیتوریس، چین و چروک ها و هم چنین آویزان بودن کلیتوریس از بین می رود.

هودکتومی

پرینورافی

پرینورافی که با نام پرینوپلاستی (Perineoplasty) نیز شناخته می شود، اقدامی است که بر روی ناحیه پرینه انجام می شود. پرینه بخشی است که در حد فاصل میان دهانه واژن و مقعد قرار می گیرد و ممکن است در پی زایمان های متعدد یا به صورت مادرزادی دچار گشادی و پارگی شود. انجام جراحی پرینورافی می تواند به رفع این مشکل به طور اختصاصی کمک کند.


انواع روش های غیر تهاجمی جوانسازی واژن

جوانسازی واژن می تواند با روش های یاد شده در قسمت های بالا به صورت تهاجمی و جراحی انجام شود یا با استفاده از لیزرهای مختلف و یا تزریق موادی مانند ژل، چربی و پی آر پی. درست است که روش های جراحی ماندگاری و تاثیر گذاری بسیار بالاتری نسبت به این روش ها دارند ولی خانم هایی که می خواهند تغییرات جزئی بر روی ظاهر واژن خود ایجاد کنند و از بیهوشی واهمه دارند، می تواند از روش های غیر تهاجمی بهره بگیرند. مهم ترین انواع روش های غیر جراحی جوانسازی واژن عبارتند از:


تنگ کردن واژن با لیزر

بسته به وضعیت واژن و انتظارات بیمار، تنگ کردن واژن ممکن است با استفاده از لیزر انجام شود. تنگ کردن واژن با لیزر نیازی بیهوشی ندارد و طبق آخرین نتایجی که دربیماران مختلفی انجام شده است، این اقدام سبب سفت شدن عضلات واژن می شود. تنگ کردن واژن با لیزر RF نتایج درخشانی در درمان گشادی واژن دارد، البته بسته به وضعیت واژن نتایج و هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در هر شخص متفاوت است.


پی آر پی واژن

تزریق پی آر پی واژن یکی از روش های غیر جراحی زیبایی و جوانسازی واژن به صورت اساسی است که در آن با به دست آوردن بافت پلاسمای غنی از پلاکت یا همان PRP از خون و تزریق آن به بافت واژن می توان روند کلاژن سازی را تحریک کرد. این اقدام منجر به جوانسازی ناحیه تناسلی و کاهش سرعت اثر گذاری روند پیری خواهد شد.

چندین سال است که از پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت ها برای جوانسازی ارگان های مختلف بدن استفاده می شود و حالا این مسئله ثابت شده است که استفاده از پی آر پی در ناحیه تناسلی زنان برای ارگاسم شدیدتر و فانکشن و عملکرد بهتر دستگاه تناسلی بسیار مفید است. این نتیجه به علت فاکتورهای رشد زیادی است که در پی آر پی وجود دارد؛ این فاکتورها می توانند ظاهر و کارکرد بخش خارجی واژن را متحول کنند.

پی-آر-پی-واژن

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن یکی از انواع تزریقات زیبایی برای ناحیه تناسلی بانوان است و همان طور که از نام آن مشخص می باشد، در این روش برای افزایش حجم و جوانسازی واژن، به آن ژل تزریق می گردد. اگر بخواهیم تزریق چربی و ژل به ناحیه تناسلی را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که هر دوی این روش ها نتایج یکسانی دارند با این تفاوت که در تزریق چربی عوارض بسیار کم تر هستند و هم چنین نتایج ماندگارتری مشاهده می گردد.


تزریق چربی به ناحیه تناسلی

بسیاری از خانم ها با مشکل کاهش سایز و چروکیده شدن واژن در پی گذر زمان و افزایش سن مواجه هستند که این مسئله می تواند آن ها از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی کند. تزریق چربی به واژن اقدامی است که در آن از چربی های اضافی بدن خود فرد که در بخش های ران، شکم، پهلو و باسن تجمع یافته اند، برای افزایش حجم لابیاها استفاده می شود. این اقدام با افزایش کشیدگی پوست در ناحیه محل تزریق به افزایش تحریک پذیری نیز کمک شایانی می نماید.

تزریق-چربی-به-ناحیه-تناسلی

سفید کردن واژن

تیرگی ناحیه تناسلی می تواند مادرزادی باشد یا به دلایل گوناگونی در طول زمان ایجاد گردد. مهم ترین دلایل تیره شدن واژن و احساس نیاز به سفید کردن آن، وجود تحریک بیش از حد در این بخش از بدن در هنگام پوشیدن لباس زیرهای تنگ، نشستن های طولانی مدت و بروز مشکلات هورمونی و عفونت های واژینال است. سفید کردن واژن با لیزر می تواند نتایج بلند مدت و قابل قبولی را به همراه داشته باشد.


کربوکسی تراپی واژینال

کربوکسی تراپی روشی است که در آن از گاز CO2 به صورت فشرده و کاملا بدون درد و تهاجم برای افزایش زیبایی واژن و از بین بردن مشکلاتی مانند چروک ها و سلولیت های روی پوست دستگاه تناسلی استفاده می شود. کربوکسی تراپی واژن امروزه یکی از محبوب ترین و اثر بخش ترین روش های غیر جراحی زیباسازی واژن است.


برخی از مقالات کاربردی وبسایت کلینیک FCC در رابطه با اعمال زیبایی واژن:


انجام همزمان اقدامات زیبایی واژن

جوانسازی واژن می تواند تلفیقی از روش های جراحی و غیر جراحی باشد. انجام این اقدامات به صورت ترکیبی و همزمان به شما این فرصت را خواهد داد که با یک تیر دو نشان بزنید و به عنوان مثال حین لابیاپلاستی، تزریق چربی به واژن نیز انجام دهید تا علاوه بر کاهش اندازه لابیاها، مشکل چروکیدگی آن ها نیز مرتفع شود.

هم چنین می توان دو یا جند روش جراحی زیبایی واژن را نیز به صورت همزمان انجام داد. به عنوان مثال، معمولا بعد از عمل لابیاپلاستی که بر روی لابیاها صورت می گیرد، سایز لابیاها کوچک تر می شود و این ناهماهنگی بیش تر نمایان می گردد. به همین دلیل عمل کلیتوریس غالبا همزمان با جراحی لایباپلاستی انجام می گیرد و نواحی اضافه کلیتوریس و پوست اضافه کلیتوریس نیز برداشته می شوند.

آیا لابیاپلاستی با لیزر یک روش غیر جراحی است؟

بسیاری از افراد فکر می کنند عنوان لابیاپلاستی با لیزر به یک روش غیر جراحی برای زیبایی واژن اشاره می کند در حالی که این تصوری اشتباه است. هدف از لابیاپلاستی کاهش سایز و اصلاح شکل لابیاهای مینور و ماژور واژن است و لیزر به تنهایی نمی تواند آن را محقق کند. شما باید بدانید که از لیزر در لابیاپلاستی تنها برای ایجاد برش و افزایش دقت و ظرافت کار جراح استفاده می شود؛ در حقیقت لیزر یکی از ابزار های جراح لابیاپلاستی برای پیش برد روند عمل است.

عوارض جراحی زیبایی زنان کدامند؟

هر عمل جراحی (چه زیبایی و چه درمانی) دارای یک سری عوارض و معایب است که معمولا بسیاری از آن ها طبیعی هستند و با گذشت زمان و تکمیل شدن روند بهبودی کم کم از بین می روند. اما برخی دیگر از عوارض عمل زیبایی واژن وجود دارند که غیر طبیعی هستند و در اثر کم مهارت و کم تجربه بودن پزشک یا عدم رعایت مراقبت های بعد از اقدام جراحی به وجود می آیند. اصلی ترین عوارض عمل زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها عبارتند از:

  • عوارض ناشی از بیهوشی یا بی حسی (طبیعی)
  • عدم تقارن لابیاهای واژن بعد از عمل (غیر طبیعی)
  • آسیب شدید به عروق خونی و اعصاب (غیر طبیعی)
  • کبودی، تورم، درد خفیف بعد از جراحی (طبیعی)
  • کاهش شدت تحریک و لذت جنسی (غیر طبیعی)
  • باقی ماندن شدید جای زخم بخیه ها (غیر طبیعی)

همان طور که می بینید، در کنار هر یک عوارض جراحی زیبایی واژن نوشتیم که این عارضه طبیعی است یا می توانست که اتفاق نیفتد و غیر طبیعی است. شما باید بدانید که انتخاب جراح زیبایی زنان بیش از هر چیزی بر روی نتیجه، رضایت مندی شما و میزان عوارض این عمل موثر است.

شنیدن صوت رضایتمندی

کاندیداهای عمل زیبایی واژن چه کسانی هستند؟

خانم هایی که به دلیل ظاهر نامناسب آلت تناسلی اعتماد به نفس خود را از دست داده و از برقراری رابطه جنسی امتناع می کنند، بهترین کاندیداهای جراحی لابیاپلاستی هستند. هم چنین خانم هایی که دارای لابیاهای نامتقارن، بزرگ و آویزان هستند به طوری که در حین فعالیت های روزانه و ورزش اذیت می شوند، می توانند برای بهبود بخشیدن به ظاهر واژن خود اقدام به انجام این جراحی کنند.
اصلی ترین داوطلب های حائز شرایط انجام لابیاپلاستی عبارتند از خانم هایی که:

• در زمان پوشیدن برخی از لباس های جین و چسبان احساس ناراحتی می کنند.
• لابیاهای بزرگ، نامتقارن و افتاده دارند و از ظاهر دستگاه تناسلی خود ناراضی اند.
• در زمان برقراری رابطه جنسی احساس درد و ناراحتی در بخش بیرونی واژن خود دارند.
• هنگام دوچرخه سواری، سوارکاری و انجام حرکات کششی احساس سوزش، کشیدگی و سایش دارند.

پیدا کردن جراح زیبایی واژن

اگر بخواهیم حقیقت را با شما در میان بگذاریم، باید بگوییم که پیدا کردن یک متخصص انجام عمل های تهاجمی و غیر تهاجمی زیبایی زنان کار سختی است. در صورتی که برای انجام اقدامات زیبایی واژن مصمم هستید و اطلاعات کافی در این زمینه را دارید، می توانید با استفاده از روش هایی مثل سرچ در گوگل، پرس و جو از دوستان و آشنایان، گردش در فضاهای مجازی و خواندن نظرات مردم در انجمن های عمومی اینترنتی یک جراح زیبایی واژن خوب را پیدا کنید.

معیارهای انتخاب یک دکتر خوب برای زیبایی واژن

بعد از آن که با بهره گیری از راه های یاد شده متخصص مناسبی را برای انجام جراحی زیبایی زنان پیدا کردید، می توانید در اولین جلسه مشاوره با وی حاضر شوید و از او درباره میزان تجربه اش و مدارک علمی وی در زمینه انجام این گونه اعمال زیبایی سوال کنید. شما باید پزشک خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید به او اعتماد کنید. مهم ترین خصوصیات بهترین جراح زیبایی واژن عبارتند از:

تجربه و مهارت بالا

در نظر داشته باشید که تا به اولین جلسه مشاوره جراحی زیبایی واژن نروید، نمی توانید شناخت درستی از پزشک انتخابی خود پیدا کنید. برای آگاهی از میزان تبحر او، می توانید درخواست کنید که نمونه کارهای قبلی نمایش داده شوند؛ البته بسیاری از پزشکان این حوزه برای حفط حریم بیماران اصلا تصاویر قبل و بعد از جراحی های ناحیه تناسلی را نشان نمی دهند.

دانش کافی

داشتن دانش کافی و کسب مدارک علمی لازم برای انجام جراحی زیبایی واژن واجب است. هر پزشکی بهتر است که در فضای مطب خود اطلاعات مناسبی در این باره را در اختیار افراد مختلف بگذارد. هم چنین باید بتوان در وبسایت جراح اطلاعات مختصر و مفیدی درباره میزان تحصیلات و دوره های گذرانده شده توسط وی به دست آورد.

ارائه خدمات مشاوره آنلاین

عوامل و مسائل متعددی هستند که علاقه افراد به انجام کارها به صورت غیر حضوری را افزایش می دهند. شیوع ویروش کرونا و صرفه جویی در وقت و انرژی همگی دلایلی هستند که می توانند شما را به گرفتن مشاوره آنلاین از جراح زیبایی واژن تشویق کنند. در این بخش می توانید با سامانه نوبت دهی حضوری و برگزاری جلسات مشاوره آنلاین با دکتر میترا بهمن پور آشنا شوید.

استفاده از جدیدترین تکنیک ها

همه ما می دانیم که عمل پزشکی علی الخصوص در حوزه جراحی روز به روز در حال پیشرفت بیش تر است. اما نکته مهم این است که جراح انتخابی شما برای انجام عمل زیبایی واژن باید خود را با این پیشرفت ها همراه و منطبق ساخته باشد تا بتواند به وسیله استفاده از آن ها همواره به افزایش کیفیت کار و در نتیجه رضایت بیماران منجر شود.

نکاتی که باید قبل از جراحی زیبایی واژن بدانید

یک سری موارد وجود دارند که شما نباید بدون توجه به آن ها برای انجام عمل زیبایی واژن اقدام نمایید که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشند:

  • در صورتی که برای جوانسازی واژن خود یک روش جراحی را انتخاب کرده اید، باید بدانید که هر چقدر هم که جراح در پنهان ساختن بخیه ها در چین های طبیعی واژن مهارت و ظرافت داشته باشد، باز هم ممکن است بسته به جنس پوستتان اسکارهای بعد از عمل را مشاهده نمایید. البته لازم نیست بترسید، این جای بخیه ها معمولا یا باقی نمی مانند یا نامحسوس خواهند بود.
  • انواع مختلف عمل زیبایی واژن را با هم اشتباه نگیرید. در بخش های قبلی این مقاله گفتیم که هر کدام از اقدامات زیبایی ناحیه تناسلی بانوان چه اهداف و نتایجی دارند. شما باید بدانید که به عنوان مثال، لابیاپلاستی تنها روی لبه های واژن تاثیر می گذارد و ربطی به تنگی واژن ندارد و … تا بتوانید روش مورد نیاز خود را تشخیص دهید.
  • به هزینه های جراحی زیبایی واژن توجه کنید. هیچ گونه از بیمه های سلامت هزینه اعمال زیبایی را پرداخت نمی کنند بنا بر این شما باید یک دید درست برای انجام این اقدامات داشته باشید تا از نظر مالی به مشکل بر نخورید.
  • مصرف سیگار و مشروبات الکلی می تواند تا حد زیادی بر روی نتیجه عمل زیبای واژن و ماندگاری آن موثر باشند. اگر می خواهید حتما بهترین نتیجه را از این اقدامات بگیرید، باید از حداقل دو هفته قبل از موعد جراحی، سیگار و نوشیدنی های الکلی را به طور موقت یا دائم ترک کنید.
نکات قبل از عمل زیبایی واژن

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن

روند بهبود یا ریکاوری بعد از عمل زیبایی واژن حداقل 6 هفته است. جزئیات اقدامات بعد از عمل زیبایی واژن توسط جراح در اختیار شما قرار خواهد گرفت ولی به طور کلی اصلی ترین آن ها عبارتند از:

  • اهمیت دادن به توصیه های پزشک جراح
  • عدم استعمال دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی
  • توقف برقراری رابطه جنسی حداقل تا یک ماه بعد از عمل زیبایی واژن
  • تماس با جراح در صورت مشاهده هر گونه عارضه شدید مانند خونریزی، کبودی، تورم

هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است؟ آیا بیمه آن را پرداخت می کند؟

هزینه جراحی زیبایی واژن به فاکتورهای متعددی از جمله نوع اقدام زیبایی (بر اساس میزان تهاجم و هدف از انجام آن)، تعداد برش هایی که برای جراحی لازم است، تکنیکی که برای جراحی استفاده می شود و هم چنین دستمزد جراح زیبایی واژن بستگی دارد.

در پاسخ به سوال دوم باید گفت که خیر؛ هزینه جراحی زیبایی واژن مانند سایر جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شود. بسیاری از بانوان می گویند که جراحی زیبایی واژن ممکن است به دلایل درمانی انجام شود و به همین علت بیمه باید هزینه ای را عودت دهد اما متاسفانه این امر از نظر بیمه یک جراحی زیبایی است در نتیجه شامل بیمه نمی شود و بیمه هیچ هزینه ای بابت این اقدامات پرداخت نمی کند.

هزینه عمل زیبایی واژن تنها بعد از معاینه مشخص می شود. با کلیک روی دکمه مقابل از دکتر میترا بهمن پور وقت مشاوره و معاینه رایگان بگیرید و از هزینه جراحی زیبایی واژن با خبر شوید.

سوالات متداول درباره اعمال زیبایی واژن

در این بخش می خواهیم برخی از پر تکرار ترین سوالاتی که شما در وبسایت کلینیک FCC از دکتر میترا بهمن پور می پرسید را بیان کرده و پاسخ علمی، درست و دقیق آن ها را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، حتما برای ما کامنت بگذارید.

فرم مشاوره جراحی زیبایی واژن

در صورتی که می خواهید جراحی زیبایی واژن انجام دهید، می توانید با پر کردن فرم زیر و ارسال نام و نام خانوادگی خود به همراه شماره تلفن برای ما، نوبت مراجعه و معاینه حضوری رزرو کنید.

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
کدام نوع عمل زیبایی واژن را می خواهید انجام دهید؟
پیام شما با موفقیت ارسال شد
دوباره سعی کنید
drmitrabahmanpour

دکتر میترا بهمن پور

جزو نفرات برتر بورد کشور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران عضو انجمن جراحان زیبایی آمریکا دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی یکی از مولفین موسسه رهپویان شریف نویسنده و آموزش دهنده موسسه رهپویان شریف استادیار دانشگاه ارائه دهنده پنج کنگره ی زنان و زایمان کشور رتبه استاد برتر از نظر نمره ارزشیابی دانشجویان دارای مدرک جراحی های زیبایی و ترمیمی زنان از آکادمی آمریکایی جراحی زیبایی زنان American Academy of Aesthetic Gynecologic Surgery

31 پاسخ
    1. خیر پروبی که وارد میشه باعث احساس درد در شما نخواهد شد همچنین قبلش از ژل های روان کننده استفاده می شود.

    2. سلام اسم من لیزا است ۱۸ سالمه سه ساله ازدواج کردم تا الان طفل بدنیا نیاوردم اما فکر میکنم واژنم کمی گشاد شده میشه بگید از چی روشی باید باید برای تنگ سازی استفاده کنم

      1. سلام تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر رو برای شما پیشنهاد می کنم

  1. من بعد از زایمانم قسمتی که مو درمیاد کلا به سمت پایین شل و اویزون شده مثل شکمی که بعد از لاغری پوستش آویزون میشه ، من باید چی کار کنم ؟

    1. این بخش از بدن معمولا بعد از زایمان و یا پیری افتاده میشه که باید جراحی مونس پلاستی صورت بگیرد. این افتادگی معمولا با افتادگی های پوست شکم بر روی آلت تناسلی همزمان رخ می دهد .

  2. من شنيدم كه براي تنگ كردن واژن ليزر واژينال زياد تاثير نداره پس بايد براي گشادي واژن چيكار كرد

    1. لیزر برای تنگ کردن واژن گزینه خوبی هست اما بستگی داره علت گشادی واژن و میزان آسیب دیدگی بافت واژن چه مقدار باشه. برای افرادی که بالای یک زایمان طبیعی داشته اند برخی اوقات لیزر نمی تونه پاسخ گو باشه و البته مثال های دیگر . گزینه دوم برای مواردی که گشادی واژن زیاد هستش جراحی تنگ کردن واژن است که نتیجه موندگار تر و قطعا بهتری رو خواهد داشت .

  3. برای اینکه بخوام عمل زیبایی ناحیه تناسلی انجام بدم چه کارایی قبلش باید انجام بدم ، آیا آزمایش خاصی می خواد ؟

    1. شما باید معاینه بشید در ابتدا اگر به عفونت های واژن مبتلا باشید باید درمان رو شروع کنید چون عفونت واژن ممکنه عمل و بهبودی زخم ها بعد از عمل رو مختل کنه ، و نیازه که یک آزمایش خون ساده هم انجام دهید.

    1. نزدیکی در افراد مختلف بعد از انجام لیزر واژینال میتواند متفاوت باشد. اما منع رابطه جنسی معمولا بین یک هفته تا یک ماه است

  4. من در اثر ضربه توی تصادف ، سمت راست لابیام دچار مشکل شده ، من میخوام جراحی کنم ، میخواستم بدونم باید برم پیش چه دکتری برای ترمیم

    1. شما برای جوانسازی واژن می تونید از چند روش استفاده کنید . روش های مختلفی مثل پی آر پی واژن ، کربوکسی تراپی واژن و تزریق چربی می تونه به صورت ترکیبی برای شما موفقیت آمیز باشه

      1. سلام دخترمن بیمار CAHهستش،جراحی ترمیمی ساخت واژن و خروج ادرار براش انجام شده،اما ظاهر دستگاه تناسلیش و کلیتوریسش اصلا طبیعی نیس این عمل درحیطه تخصص شماهست؟

        1. بله متخصصین زنانی که در این حوزه دوره دیده باشن و جراحان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی می تونن به شما کمک کنن

  5. آیا عمل زیبایی لابیا روی حوس یا شهوت تاثیر میذاره، منظورم اینه که دیگه شهوتی نشه؟

    1. لابیاپلاستی به صورت مستقیم روی میل جنسی نمیتونه تاثیر داشته باشه مگر در مواردی که با عمل کلیتوریس همراه باشه در برخی از موارد جراحی هودکتومی که همزمان با لابیاپلاستی انجام میشه میل جنسی رو افزایش هم داده.

    1. با مطب تماس بگیرین یا اینستاگرام دایرکت بدین. البته هزینه دقیق جراحی های زیبایی واژن بعد از معاینه معلوم میشه

  6. سلام خانم دکتر میشه عملای واژن مثل سفید کردن و لبیاپلاستی رو همزمان انجام داد؟

    1. سلام بله در صورتی که جراح انتخابی تون مهارت لازم رو داشته باشه امکان پذیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویس رضایتمندی خانم جوان 23 ساله از نتیجه اصلاح ظاهر واژن با جراحی لابیاپلاستی